Opis
Aukcja dotyczy widocznego na zdjęciu urządzenia do czyszczenia zaworów renomowanej marki AUTOXSCAN
Model X558 PRO
Nowość na Polskim Rynku
PRODUKT Z OFICJANLEJ DYSTRYBUCJI AUTOXSCAN NA POLSKĘ!!!
- AUTOXSCAN X558Pro dekarbonizator proszkiem orzechowym
- Kabel zasilający
- Pistolet natryskowy
- Wąż do recyklingu
- Końcówki
- Wąż do recyklingu i złącze pistoletu natryskowego
- Przystawki
- Instrukcja papierowa w j. Angielskim
- Oryginalne opakowanie
- Kart gwarancyjna
- Długopis do ekranów dotykowych
Serdecznie zapraszamy AUTOXSCAN POLSKA
Może głęboko usunąć lepkie osady węgla na kolektorze wlotowym, zaworu dolotowego i zaworu wydechowego.
Skutecznie rozwiązuje problemy z niestabilnym biegiem, niewystarczającym spożyciem powietrza, niewystarczającym mocą i niewystarczającym przyspieszeniem
silnika przez przepływ powietrza pod wysokim ciśnieniem, który będzie się toczył i zderzał w zamkniętej
rurze dolotowej, oczyszczając w ten sposób osad węgla na zaworze dolotowym i ściankach cylindra.
Następnie mieszanina proszku orzechowego i osadu węglowego jest zasysana
do pojemnika na pył przez specjalne złącze.
1. Głębokie usuwanie lepkich osadów węglowych
(Rozwiąż problemy z niestabilnym biegiem, niewystarczającym spalaniem paliwa i zmniejszony stosunek paliwa powietrznego.)
2. Zewnętrzne źródło powietrza umożliwia skuteczniejsze i wydajniejsze pracę
3. Wbudowany filtr przeciwpyłowy może oddzielić odzyskany piasek z orzecha włoskiego z osadów węglowych w celu recyklingu
4. Zintegrowana konstrukcja jednocześnie rozpylać i pochłania
1. Jak dużej ilości samochodu może być czyszczone przed zmianą w proszku?
Orzech piasek może być używany 3-5 razy
Jeśli z orzecha włoskiego piasek nie jest brudny, można nadal z niego korzystać.
2. Gdzie można kupić proszek do czyszczenia?
Proszek do czyszczenia (łupinki orzecha włoskiego) są bardzo popularnym produktem na rynku
Jest rozpylany do wlotu silnika rury przez pod wysokim ciśnieniem przepływu powietrza, i pod wysokim ciśnieniem dużych prędkości piasek będzie toczyć i zderzają się w zamkniętym rury wlotowej w ten sposób mające wpływ na osadzanie się węgla na zawór wlotowy i ściany cylindra.