Opis
MaxiTPMS TBE200
MaxiTPMS TBE200 to laserowy analizator głębokości bieżnika opon i zużycia tarcz hamulcowych, który zapewnia użytkownikom szybkie i dokładne pomiary zużycia. Zmierz zużycie tarcz hamulcowych bez konieczności zdejmowania opon. Posiada ekran dotykowy o przekątnej 1,65 cala AMOLED super siatkówkowy, wyświetlający krzywe danych pomiarowych w czasie rzeczywistym. TBE200 zapewnia analizę nierównomiernego zużycia oraz szczegółowe sugestie dotyczące wymiany i konserwacji w celu szybkiego serwisu opon. Podwójne kamery TBE200 umożliwiają użytkownikom dokumentowanie zużycia i uszkodzeń opon oraz skanowanie numeru identyfikacyjnego opony (TIN). Użyj tego narzędzia oddzielnie lub z ITS600 do przeglądania i drukowania szczegółowych raportów TPMS.
Sprzęt z autoryzowanej dystrybucji marki AUTEL na terenie Polski!
● Sprawdzenie głębokości bieżnika opony i zużycia tarcz hamulcowych w jednym narzędziu, bez konieczności zdejmowania koła podczas pomiaru
● Pomiar laserowy z dokładnością do 0,1 mm
● Pełny pomiar bieżnika
● Szybka kontrola głębokości bieżnika i tarczy hamulcowej
- Autel TBE200
- Przystawka kalibracyjna
- Zasilacz
- Kabel USB typu C
- Skrócona instrukcja obsługi
- Walizka z przegrodami
- Karta gwarancyjna
Serdecznie Zapraszamy!!!
• Dane pomiarowe w czasie rzeczywistym na ekranie dotykowym
• Wyświetlanie krzywej danych pomiarowych
• Analiza nierównomiernego zużycia
• Szczegóły testu dla pojedynczego bieżnika opony / tarczy hamulcowej • Szczegółowe sugestie dotyczące wymiany i konserwacji (wymiana opon / tarcz hamulcowych, obsługa rotacji / wyrównania opon)
• Skanuj DOT, powiadomienie o wygaśnięciu opon, wyszukiwanie wycofania opon • Rób zdjęcia zużycia i uszkodzeń opon
KOMPLEKSOWY RAPORT Z BADAŃ (WYMAGA ITS600)
• Kompleksowy raport z testów: stan TPMS, głębokość bieżnika opony i charakterystyka zużycia tarczy hamulcowej oraz wskazówki dotyczące naprawy (wymaga ITS600)
Laserowe narzędzie tpms Autel TBE200 jest kompatybilne z samochodami osobowymi, pojazdami terenowymi i pojazdami użytkowymi.
Norma zużycia ciśnienia w oponach mówi, że gdy opona jest zużyta do głębokości rowka bieżnika wynoszącej jedynie 1,6 mm, należy ją wymienić. W tym momencie wyraźnie uwidoczni się „pasek gumy ze śladem zużycia biegnący przez bieżnik”, co oznacza, że opony należy natychmiast wymienić. W przeciwnym razie opony będą się ślizgać podczas jazdy, co wydłuży drogę hamowania; w poważniejszym przypadku, gdy opona porusza się po śliskiej nawierzchni, podatnej na „pływanie i poślizg”, powodując awarię kierownicy i hamulców, może to prowadzić do wypadków związanych z bezpieczeństwem, ale łatwo też spowodować przebicie opony.
Za pomocą podwójnej kamery technik może udokumentować zużycie i uszkodzenia opon oraz zeskanować numer identyfikacyjny opony (TIN). Numer TIN to ciąg od sześciu do 13 cyfr lub liter umieszczonych na boku opony po literach DOT (Departament Transportu), identyfikujących tydzień i rok produkcji opony.
Procesor: 4x ARM Cortex-A35 (1,5 GHz)
Procesor: Czterordzeniowy procesor (1,5 GHz)
Pamięć: 16 GB RAM LPDDR3 i 4 GB ROM
Wyświetlacz: pojemnościowy ekran dotykowy AMOLED o przekątnej 1,65 cala i rozdzielczości 348×442
Łączność: Wi-Fi/USB 2.0/typ C
Aparat: CMOS WXGA, 1 megapiksel i 8 megapikseli, 30 kl./s
Wyjście audio: Wyjście: sygnał dźwiękowy
Zasilanie i bateria: Bateria litowo-jonowa 3,7 V/3000 mAh 18650 / Ładowanie poprzez zasilacz 5 V AC/DC
Testowana żywotność baterii: około 8 godzin ciągłej pracy
Wejście ładowania akumulatora: 5 V/1,5 A
Pobór mocy: 300 mA (AMOLED włączony z domyślną jasnością) przy 3,7 V
Temperatura pracy: -10 do 45°C (14 do 113°F)
Temperatura przechowywania: -20 do 60°C (-4 do 140°F)
Wymiary (szer. x wys. x gł.): 283,0 mm (11,14 cala) x 39,0 mm (1,54 cala) x 33,5 mm (1,32 cala)