Koszty i metody dostawy

Koszta wysyłki dla zamówień poniżej 499 zł:

a) Płatność przed wysyłką:

  • Kurier INPOST 15 zł
  • Paczkomat Inpost 10 zł

b) Płatość przy odbiorze:

  • Kurier INPOST 20 zł
  • Paczkomat Inpost 15 zł

Zamówienia do godz.13:00 zostaną wysłane tego samego dnia (dotyczy dni roboczych).

1. Zamówione towary są dostarczane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jak i poza jej granicami, z tym zastrzeżeniem, że koszt wysyłki towaru za granicę ustalany jest indywidualnie przed dokonaniem zakupu.

2. Czas realizacji zamówienia obejmuje każdorazowo czas potrzebny na wysyłkę zamówionego towaru powiększony o czas na jego dostawę.

3. Czas wysyłki towarów jest oznaczony na stronach internetowych sklepu INTERFACE24.PL. Sprzedający dołoży wszelkich starań, aby wysyłka towaru nastąpiła w czasie podanym w karcie produktu w sklepie internetowym. W przypadku niemożliwości wysyłki towaru w wyżej wymienionym czasie, Kupujący zostanie o tym niezwłocznie poinformowany.

4. Czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy. Szacowany czas dostawy dla poszczególnych kategorii produktów określony jest na stronie sklepu internetowego INTERFACE24.PL na karcie poszczególnego produktu.

5. Dostawa towaru realizowana jest ubezpieczoną przesyłką we współpracy z wybraną przez Sprzedającego firmą kurierską bądź firmą pocztową.

6. W momencie przekazania towaru firmie kurierskiej bądź firmie pocztowej Kupujący jest powiadamiany o tym fakcie poprzez wysłanie informacji elektronicznej na konto email podane w zamówieniu. Kupujący ma możliwość śledzenia stanu swojego zamówienia przez stronę internetową danego przewoźnika, dostępną przez sklep internetowy INTERFACE24.PL.

7. Kupujący może również odebrać zamówiony towar osobiście pod adresem: ul.
Aleje Tysiąclecia 97A, 34-400 Nowy Targ, po uprzednim obustronnym potwierdzeniu terminu odbioru.

8. Koszt dostawy towaru w całości pokrywa Kupujący.

9. Zaleca się, aby Kupujący ocenił stan towaru i jego zgodności z zamówieniem w momencie dostawy przez przewoźnika i w jego obecności. W przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia towaru zaleca się w obecności przewoźnika sporządzić protokół reklamacyjny (druk tego protokołu zobowiązany jest posiadać kurier), zawierający opis uszkodzenia. Reklamowany towar, należy wraz z fakturą sprzedaży zwrócić firmie kurierskiej bądź firmie pocztowej. Jeżeli paczka zawiera więcej niż jeden towar, należy zwrócić je wszystkie. Koszt zwrotu reklamowanego towaru ponosi w tym przypadku Sprzedający. Kiedy towar znajdzie się ponownie w magazynie INTERFACE24.PL zostanie wymieniony na nowy, a nowa przesyłka zostanie wysłana na koszt Sprzedającego. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w czasie późniejszym należy postępować zgodnie z procedurą reklamacyjną opisaną w rozdziale „Reklamacje i zwroty”.

10. Koszt dostawy towarów jest uzależniony od łącznej objętości i wagi zamawianych towarów oraz widoczny jest podczas składania zamówienia i w jego podsumowaniu.

11. W momencie przyjęcia towaru Kupujący zobowiązany jest potwierdzić jego odbiór. Od tej pory towar staje się własnością Kupującego.