Opis
AUTOOL SDT 206
Samochodowy wykrywacz nieszczelności
Totalna nowość na Polskim Rynku
Profesjonalny automatyczny tester szczelności rur, węży, złączy, instalacji przy użyciu generatora dymu. Pomoże nam to w szybkim i dokładnym zlokalizowaniu wycieków w układach rurowych w ciągu kilku minut. Możliwość wykorzystania urządzenia przy testach układu dolotowego, test układu wydechowego, test układu chłodzenia, test uszczelnienia samochodu, test układu zbiornika paliwa, test różnych złączek rurowych.
Zasilanie urządzenie pobiera z akumulatora 12V
Prezentacja wideo działania urządzenia:
AUTOOL SDT 206 – jak użyć:
1. Wlej do detektora nieszczelności 10 ml oliwki dla dzieci.
2. Otwórz pokrywę silnika i zawieś detektor w pokrywie.
3. Odłącz rurkę, która ma być połączona z czujką.
4. Podłącz urządzenie do baterii DC12V.
5. Włącz włącznik zasilania, a detektor zacznie działać.
6. Za około 30 sekund rura wypełni się dymem.
7. Możesz regulować poziom ilości dymu oraz ciśnienia powietrza
8. Sprawdź punkty wycieku.
Po zakończonej pracy możesz spuścić pozostały olej poprzez odkręcenie pokrętła po prawej stronie, które wskazuje poziom olejku w zbiorniczku.
AUTOOL SDT 206 Samochodowy wykrywacz nieszczelności :
1.Niezbędne narzędzie dla techników samochodowych. AUTOOL SDT 206 ma własną pompę powietrza bez polegania na innych maszynach. Obserwując manometr, sytuacja wycieku jest widoczna na pierwszy rzut oka.
2. Tester dymu SDT206 jest odłączany, kompaktowy i łatwy do przechowywania, zapewnia oszczędność czasu i pracy oraz jest szeroko stosowany w różnych warsztatach samochodowych. Wyposażony w adaptery EVAP, może pomóc we wszystkich pojazdach, aby szybko znaleźć części nieszczelne.
3. Szybki test dymu dla układów EVAP, wycieków turbosprężarek, układu dolotowego, układów wydechowych, układu chłodzenia, uszczelnienia samochodu, układu zbiorników paliwa, różnych łączników rurowych i innych. Pasuje do wszystkich modeli samochodów np. motocykle, skutery śnieżne, pojazdy terenowe, quady, lekkie ciężarówki i łodzie motorowe.
W skład zestawu wchodzą:
- Tester AUTOOL SDT 206 z manometrem i wskaźnikiem
- Kabel zasilający z krokodylkami
- Długi wąż dymny
- Hak (z nakrętka dociskową)
- Gumowe końcówki łączące, czarne (8szt.)
- Gumowe końcówki zamykające, czerwone (8szt.)
- Standardowy adapter stożkowy
- Uniwersalny adapter – pompka powietrzna
- Klucz rdzenia zaworu
- Specjalne złącze EVAP
- Butelka do napełniania oleju testowego
- Zatyczka węża z twardej gumy
- Instrukcja papierowa w j. Angielskim
- Oryginalne opakowanie
1. Przy pierwszym użyciu samochodowego czujnika nieszczelności AUTOOL SDT 206 należy wlać 10–20 ml oleju. Należy uważać, aby NIE przekroczyć tego zakresu.
2. Ciecz testowa: zarówno płynna parafina, jak i olejek dla dzieci mogą być używane.
3. Świeżym olejem można napełniać tylko wtedy, gdy dym staje się rzadki i nie można za każdym razem napełniać go więcej niż 20 ml.
4. Przed napełnieniem świeżym olejem wylej pozostały olej z detektora i regularnie wymieniaj go.
5. Podczas procesu wykrywania nieszczelności należy trzymać się z dala od części wrażliwych na dym.
6. NIE WOLNO używać detektora przez 8 minut bez przerwy. Potrzebuje przerw interwałowych.
7. Detektor posiada inteligentny ochraniacz, jeśli przekroczy limit pracy, np. Powyżej 75 ℃, automatycznie wyłączy zasilanie. W takim przypadku prosimy o przerwanie pracy i powrót po ostygnięciu urządzenia.
8. Okrągła z tyłu detektora ma wysoką temperaturę, należy uważać, aby uniknąć poparzeń.
9. Jeśli rurka testowa wymaga odłączenia na środku, zabezpiecz drugą stronę gumowym korkiem.