Opis
✅ Totalna nowość na rynku Testerów Akumulatorów i Interfejsów OBD2!
⭐⭐⭐⭐⭐
24DIAG BS130 2w1
- ➡️Tester Baterii Akumulatorów 6V i 12V
- ➡️Tester Diagnostyczny OBD2 / eOBD
✅ Kupujesz z oficjalnej dystrybucji marki 24DIAG w Polsce.
✅Tester kompatybilny jest z akumulatorami:
- Kwasowe/Ołowiowe (regularne/zwykłe akumulatory)
- AGM płaski/płytowy
- AGM spiralny
- Żelowe
- EFB
Testowanie akumulatorów: 6V i 12V. Zakres pomiarowy: 2-220AH
✅Tester baterii 24DIAG BS130
umożliwia dokonanie pomiaru:
- napięcia i % naładowania baterii / test baterii
- prąd rozruchu / test rozruchu
- działanie alternatora / test ładowania
- rezystencja/oporność wewnętrzną akumulatora
- testowanie układu rozruchowego pojazdu: czas rozruchu, napięcie i stan
- test układu ładowania pojazdu: napięcie obciążenia, napięcie nieobciążonego
- testowanie akumulator w pojeździe i poza nim (wybór w menu)
- napięcie wejściowe: 6V~16V
✅ Standardy zasilania
- CCA 100-2000
- JIS 26A17–245H52
- DIN 100-1400
- IEC 100-1400
- EN 100-2000
- SAE 100-2000
- BCI 100-2000
- MCA 100-2000
- CA 100-2000
Nie potrzeba dodatkowych baterii i akumulatorów do zasilenia urządzenia, ponieważ czerpie ono zasilanie klamrami bezpośrednio z testowanego akumulatora samochodowego.
➡️ Wyniki pomiaru stanu akumulatora w %:
- SOC – stan naładowania akumulatora
- SOH – stopień zużycia akumulatora
➡️ Dostępne 9 języków: POLSKI, angielski, hiszpański, niemiecki, francuski, włoski, rosyjski, portugalski, holenderski.
✅To urządzenie dzięki zaawansowanej elektronice posiada możliwości porównywalne do drogich profesjonalnych testerów warsztatowych, a nawet lepsze.
- Urządzenie działa zaraz po podłączeniu do badanego źródła zasilania.
- Wykrywa złe akumulatory.
- Ochrona przed złym podłączeniem biegunów. Złe podłączenie nie spowoduje popsucia testera/akumulatora/samochodu.
- Bezpośredni test akumulatora ze spadkami ładowania. Nie ma potrzeby pełnego naładowania akumulatora przed testowaniem.
- Test akumulatora jest głównie ukierunkowany na analizę żywotności przy przeliczeniu jego aktualnej pojemności oraz stopnia zużycia. Dzięki niemu ocenisz, czy akumulator należy już wymienić.
- Dzięki testowi ocenisz, czy akumulator zasila samochód odpowiednim prądem przy rozruchu i pracy silnika.
- Test ładowania umożliwia analizę systemu ładowania w pojeździe celem sprawdzenia czy woltaż w układzie elektrycznym jest prawidłowy.
✅ Pełna Funkcjonalność Interfejsu OBD2:
- Diagnostyka / Odczyt i kasowanie błędów / Parametry rzeczywiste / Testy wykonawcze.
- Pobiera informacje o pojeździe (VIN, CIN i CVN).
- Odczyt zamrożonych ramek.
- Połączenie z samochodem poprzez gniazdo OBD2 (nie wymaga baterii).
- Obsługa pojazdów zasilanych 12V, nie obsługuje 24V.
- Brak konieczności używania komputera/laptopa.
- Obsługuje wszystkie pojazdy zgodne z normą OBD2 EOBD JOBD.
✅ Obsługiwane podzespoły:
- silnik
- osprzęt silnika
- skrzynia automatyczna
✅ Obsługiwane protokoły:
- SAE J1850 PWM
- KWP 2000
- ISO9141
- VPW
- ISO14230-4 KWP
- ISO15765-4 CAN
- SAE J1939 CAN
- UDS
➡️Europa-benzynowe od 2000 do br., diesle od 2004r do br.:
- Abarth, Alfa Romeo, Audi, BMW, Citroen, Cupra, Dacia, Fiat, Ford, Jaguar, Lancia, Land Rover, Lotus, Maserati, Mercedes Benz, Mini, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Saab, Seat, Skoda, Smart, Vauxhall, Volvo, Volkswagen
➡️Ameryka-od 1996r do br.:
- Buick, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Dodge, GMC, Hummer, Jeep, Lincoln, Oldsmobile, Pontiac, Tesla
➡️Azja-od 1999r do br.:
- Acura, Daewoo, Daihatsu, Honda, Hyundai, Infiniti, Isuzu, Iveco, Kia, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, SsangYong, Subaru, Suzuki, Tata, Toyota
oraz każda inna markę nie wymienioną powyżej spełniającą standard OBD2.
Włącznie z najnowszymi pojazdami wyposażonymi w protokół (CAN) oraz (UDS) z bieżącego roku.
✅ Cechy i funkcje:
- Identyfikacja sterownika i protokołu.
- Odczyt / kasowanie błędów w standardzie OBD2 / EOBD / JOBD.
- Kasowanie kontrolki CHECK ENGINE oraz MIL.
- Monitorowanie parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym (LIVE DATA) n.p: ciśnienia doładowania, sygnału sondy lambda, sygnału czujnika temp., przepływomierza, położenia przepustnicy, itp.).
- Parametry rzeczywiste w formie wykresu.
- Odczyt błędów: P0, P2, P3, U0, oraz kody charakterystyczne danej marki: P1, P3, U1
- Test systemu EVAP i emisji CO2
- Odczyt kodów usterek oczekujących.
- Odczyt kodów usterek charakterystycznych producenta.
- Odczyt zamrożonych ramek (FREEZE FRAMES).
- Wyświetla statusy monitorów pokładowych.
- Odczytuje dane pojazdu włącznie z VIN.
- Obsługuje CAN, UDS oraz wszystkie inne protokoły normy OBD2.
- Bezpieczna komunikacja z komputerem pokładowym, sterownikiem silnika.
✅W skład zestawu wchodzą:
- Tester 24DIAG BS130
- Kabel OBD2
- Kabel z klamrami pomiarowymi do AKU
- Kabel USB do drukowania
- Materiałowy pokrowiec ochronny na urządzenie
- Papierowa instrukcja w j. Polskim
- Oryginalne opakowanie (wewnątrz plastikowa ochrona)
➡️ Dodatkowe funkcjonalności 24DIAG BS130:
- Podgląd i zapisywanie wykonywanych testów.
- Drukowanie wykonanych testów przez kabel USB podpięty do komputera.
- Podgląd parametrów w formie graficznego wykresu.
- Bardzo prosta i intuicyjna obsługa, wysoce niezawodny.
- Pełny język Polski (menu oraz kody błędów).
- Najnowsza wersja oprogramowania i tłumaczenia w j. Polskim.
- Pełna pomoc podczas uruchomienia, obsługi urządzenia!
- Wytrzymała i poręczna czarna obudowa.
➡️Jak sprawdzić, czy pojazd posiada normę emisji spalin OBDII?
System OBDII obowiązkowo posiadają auta:
- sprzedawane po 1 stycznia 1996 w USA
- sprzedawane po 1 stycznia 2001 w Unii Europejskiej
- sprzedawane po 1 stycznia 2002 w Polsce
- auta z silnikiem diesla sprzedawane po 1 stycznia 2004
Istnieje również taka możliwość, że samochody sprzedawane wcześniej mogły także posiadać system OBDII, ale wówczas nie było to dla producentów obowiązkowe.
Samochody wyposażone w system OBDII posiadają:
- charakterystyczne 16-pinowe złącze,
- dwa lub więcej czujników tlenu (sond λ),
- powinny posiadać naklejkę informującą o emisji spalin, którą najczęściej umieszcza się w większości pojazdów pod maską lub przy chłodnicy. Naklejka ta posiada informację, czy dany pojazd ma certyfikat OBDII.
Samo posiadanie charakterystycznego złącza przez pojazd nie jest wyznacznikiem obsługiwania systemu OBDII – bezwzględnie muszą zostać spełnione wszystkie 3 powyższe warunki.