Opis

Uniwersalny Skaner Diagnostyczny do WSZYSTKICH SAMOCHODÓW zgodnych z normą OBD2.

✅ Najważniejsze informacje:

  • Diagnostyka / Odczyt i kasowanie błędów / Parametry rzeczywiste / Testy wykonawcze.
  • Test akumulatora, alternatora, rozruchu i ładowania (wykres)
  • Pobiera informacje o pojeździe (VIN, CIN i CVN).
  • Odczyt zamrożonych ramek.
  • Bardzo prosta i intuicyjna obsługa, wysoce niezawodny.
  • Pełny język Polski (menu oraz kody błędów).
  • Instrukcja obsługi również w j. Polskim.
  • Najnowsza wersja oprogramowania i tłumaczenia w j. Polskim.
  • Brak wymuszonych rocznych opłat tzw. abonamentów! Tester pracuje bez przerwy i nigdy nie zostanie zablokowany!
  • Pełna pomoc podczas uruchomienia, obsługi urządzenia!
  • Połączenie z samochodem poprzez gniazdo OBD2 (nie wymaga baterii).
  • Obsługa pojazdów zasilanych 12V, nie obsługuje 24V.
  • Podświetlany KOLOROWY wyświetlacz LCD o wymiarach 320x240px.
  • Brak konieczności używania komputera/laptopa.
  • Wytrzymała i poręczna czarna obudowa.

✅ 24DIAG S403 obsługuje wszystkie pojazdy zgodne z normą OBD2  EOBD  JOBD.

Obsługiwane podzespoły

  • silnik
  • osprzęt silnika
  • skrzynia automatyczna
  • test akumulatora, alternatora, rozruchu i ładowania

➡️Europa-benzynowe od 2000 do br., diesle od 2004r do br.:

  • Abarth, Alfa Romeo, Audi, BMW, Citroen, Cupra, Dacia, Fiat, Ford, Jaguar, Lancia, Land Rover, Lotus, Maserati, Mercedes Benz, Mini, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Saab, Seat, Skoda, Smart, Vauxhall, Volvo, Volkswagen

➡️Ameryka-od 1996r do br.:

  • Buick, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Dodge, GMC, Hummer, Jeep, Lincoln, Oldsmobile, Pontiac, Tesla

➡️Azja-od 1999r do br.:

  • Acura, Daewoo, Daihatsu, Honda, Hyundai, Infiniti, Isuzu, Iveco, Kia, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, SsangYong, Subaru, Suzuki, Tata, Toyota

oraz każda inna markę nie wymienioną powyżej spełniającą standard OBD2.

Włącznie z najnowszymi pojazdami wyposażonymi w protokół (CAN) oraz (UDS) z bieżącego roku.

✅ W zestawie:

  1. Skaner Diagnostyczny OBDII 24DIAG S403.
  2. Kabel USB.
  3. Instrukcja obsługi w j. Polskim!
  4. Schludne opakowanie kartonowe.

✅ Obsługiwane protokoły:

  • SAE J1850 PWM
  • KWP 2000
  • ISO9141
  • VPW
  • ISO14230-4 KWP
  • ISO15765-4 CAN
  • SAE J1939 CAN
  • UDS

✅ Cechy i funkcje:

  • Identyfikacja sterownika i protokołu.
  • Odczyt / kasowanie błędów w standardzie OBD2 / EOBD / JOBD.
  • Kasowanie kontrolki CHECK ENGINE oraz MIL.
  • Monitorowanie parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym (LIVE DATA) n.p: ciśnienia doładowania, sygnału sondy lambda, sygnału czujnika temp., przepływomierza, położenia przepustnicy, itp.).
  • Parametry rzeczywiste w formie wykresu.
  • Odczyt błędów: P0, P2, P3, U0, oraz kody charakterystyczne danej marki: P1, P3, U1
  • Odczyt kodów usterek oczekujących.
  • Odczyt kodów usterek charakterystycznych producenta.
  • Odczyt zamrożonych ramek (FREEZE FRAMES).
  • Test akumulatora, alternatora, rozruchu i ładowania
  • Wyświetla statusy monitorów pokładowych.
  • Odczytuje dane pojazdu włącznie z VIN.
  • Mały rozmiar idealnie pasujący do ręki.
  • Obsługuje CAN, UDS oraz wszystkie inne protokoły normy OBD2.
  • Bezpieczna komunikacja z komputerem pokładowym, sterownikiem silnika.
  • Dostępne języki do wyboru: Polski, angielski, francuski, rosyjski, niemiecki, włoski, japoński, hiszpański, portugalski

Jedną z ciekawszych funkcji jest wykonywanie zrzutu z ekranu (PrintScreen) naciskając dwa przyciski góra i dół jednocześnie przez 3sek. Możemy wykonać 5 zrzutów z ekranu i następnie podpiąć urządzenie kablem USB do laptopa i z folderu SNAPSHOT wydrukować sobie np. zapisany błąd, wykres lub inny parametr, którego zrzut ekranu wykonaliśmy.

✅ Jak sprawdzić, czy pojazd posiada normę emisji spalin OBDII?

System OBDII obowiązkowo posiadają auta:

  • sprzedawane po 1 stycznia 1996 w USA
  • sprzedawane po 1 stycznia 2001 w Unii Europejskiej
  • sprzedawane po 1 stycznia 2002 w Polsce
  • auta z silnikiem diesla sprzedawane po 1 stycznia 2004

Istnieje również taka możliwość, że samochody sprzedawane wcześniej mogły także posiadać system OBDII, ale wówczas nie było to dla producentów obowiązkowe.

✅Samochody wyposażone w system OBDII posiadają:

  • charakterystyczne 16-pinowe złącze,
  • dwa lub więcej czujników tlenu (sond λ),
  • powinny posiadać naklejkę informującą o emisji spalin, którą najczęściej umieszcza się w większości pojazdów pod maską lub przy chłodnicy. Naklejka ta posiada informację, czy dany pojazd ma certyfikat OBDII.

Samo posiadanie charakterystycznego złącza przez pojazd nie jest wyznacznikiem obsługiwania systemu OBDII – bezwzględnie muszą zostać spełnione wszystkie 3 powyższe warunki.